読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

AMA PCM勉強の資料の最高の問題集の一部を無料で捧げる

 

NO.1 When conducting a SWOT analysis, opportunities and threats are likely to arise from:
A. changes in consumer preferences.
B. assets and financial performance.
C. the location of the company.
D. the company's core competencies.
E. key personnel.
Answer: A

PCM学習教材   PCM試験資料   

NO.2 Dento Inc., a manufacturer of dental care products, faced a social media uproar when rumors
spread that it was using ingredients from animal sources to create its products. The labels as such
carried no evidence of this and this discovery was brought about by an independent researcher. The
company's CEO and senior management did not know about these ingredients. Internal research
revealed that containers used to hold Dento's products, produced by a vendor, used products derived
from animal fat in the manufacturing process, but the product itself did not contain any fat. What
should Dento do to prove that it is ethical?
A. Refute the independent researcher's claims by filing a defamation suit.
B. Inform its consumers of the situation and implement measures to ensure animal-fat-free
packaging and products.
C. Invest in a program that aims to spread dental hygiene awareness.
D. Penalize the vendor by not paying for the next order of packaging materials.
E. Release a statement to the press explaining that it is not responsible for the manufacturing
processes of its suppliers.
Answer: B

PCM復習資料   PCM保証   

NO.3 X-Pert Bikes sells bikes for people of all ages. The company is creating a new advertising
campaign targeted only at existing customers, encouraging them to buy an X-Pert Bike the next time
they want a bike. The company also begins an X-Pert Club for existing users of X-Pert Bikes, as
research has shown that familiarity with a brand increases the chances of repeat purchases. In this
case, X-Pert's campaign is aiming to build ______.
A. brand extension
B. brand dilution
C. brand awareness
D. brand loyalty
E. brand parity
Answer: D

PCM認定内容   

NO.4 Newtown-based athletic shoe manufacturer Alpha Shoes sells different types of shoes for kids,
and focuses its marketing activities in the Newtown region. To increase sales of its products, Alpha
begins an intensive promotional campaign in Newtown's schools. Which of the following market
strategies is the company using?
A. market development
B. vertical integration
C. horizontal integration
D. diversification
E. market penetration
Answer: E

PCM最新な問題集   PCM費用   

業界のリーダーとなっているために、我々は確かに独自のリソースを拡大し続ける必要があります。我々JPshikenは常に試験問題集とソフトウェアの内容を更新します。だから、あなたの使用しているAMAのPCM勉強の資料のソフトウェアは、最新かつ最も全面的な問題集を確認することができます。あなたのAMAのPCM勉強の資料のどの段階にあっても、当社のソフトウェアは、あなたの最高のヘルパープロフォーマになることができます。我々はAMAのPCM勉強の資料のデータを整理したり、分析したりするため、経験豊富なエリートチームにそれを完了させます。

しかし、PCM勉強の資料は簡単ではありません。専門的な知識が必要で、もしあなたはまだこの方面の知識を欠かれば、JPshikenは君に向ける知識を提供いたします。JPshikenの専門家チームは彼らの知識や経験を利用してあなたの知識を広めることを助けています。そしてあなたにPCM勉強の資料に関するテスト問題と解答が分析して差し上げるうちにあなたのIT専門知識を固めています。

PCM試験番号:PCM問題集
試験科目:Professional Certified Marketer
最近更新時間:2016-12-22
問題と解答:全316問 PCM 復習解答例
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。

>> PCM 復習解答例

 

JPshikenは最新のC5050-287問題集と高品質のE_HANAINS151問題と回答を提供します。JPshikenの1Z1-479 VCEテストエンジンと1V0-621試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質のHAT-420 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.jpshiken.com/PCM_shiken.html